top of page
Search

לוס- מותג אופנה איטית

אני בוחרת ליצור בדרך איטית כדי לתת לכל בגד את תשומת הלב המלאה שלו. לתת לכל אישה מדהימה שמגיעה לסטודיו שלי את מה שהיא צריכה כדי שיהיה לה בגד מושלם לגוף שלה, לנוחות שלה ולמה שהיא אוהבת.


האופנה האיטית היא דרך המגיעה מתנועת ההאטה. ההאטה היא הבחירה להאט את קצת החיים בעולם המערבי. בשבילי היא הבחירה בחיים קצת יותר רגועים ושקטים ולדעת לשחרר ולהנות מהרגע. אני מאמינה שהמרדף היומיומי בעולם המודרני הוא מתיש ולכן אני בוחרת להתקדם אני בדרך שלי, בקצב שלי שנכון לי ומרגיש לי טוב בגוף.


איך זה מתבטא בלוס?


השאיפה היא ליצור הרמוניה עם הטבע. להכין בגדים מחומרים טבעיים לפי הזמנה.

בלוס מכל בגד מיוצרת כמות קטנה לרוב רק אחד והשאר מיוצרים לפי הזמנה. המטרה היא לצמצם את הייצור וליצור שינוי בעולם האופנה.

הייתרון שלך מהבחירה הזו הוא שלרוב אפשר להתאים את הבגד החדש שנתפר למידותייך כך שישב עליך מושלם! win win


רוב הגזרות שלנו נעשו במחשבה על צימצום הפסולת שלנו. לכן דבר ראשון כל השאריות שנותרות מהבגדים נשמרות ומוצאות חיים חדשים בלוס (ככריות מרגיעות, תוספות לבגדים וכו׳). חוץ מזה משלב תכנון הבגדים ויצירת הגיזרה יש מחשבה על כך שהבגדים יהיו ללא שאריות בד ולכן הרבה גזרות מובנות ממרובעים.


אני בוחרת לייצר בגדים בידיים שלי, בהחדרת האהבה שלי אל תוך הבד, בנתינת מקום וכבוד לכל בגד שמיוצר תחת לוס.


יצירת חיבור לטבע


אני מאמינה שאנו לובשים בגדים טבעיים ונוחים שמתאימים לגוף שלנו ולא לוחצים לו אנו הרבה יותר רגועים ושלווים ממש כמו כשאנו בטבע. כשאני בטבע אני רגועה, נינוחה ומאושרת.

גם את מרגישה ככה?



אופנה איטית נוצרה במטרה ליצור התנגדות לאופנה המהירה שפוגעת בסביבה ואנשים המייצרים אותה. האופנה האיטית מאמינה בהוגנות בכל שלבי הייצור תוך הקפדה על תנאי עבודה ושמירה על הסביבה. אחד הייתרונות הגדולים ללקוחות הוא בגדים איכותיים שיאריכו שנים ויחזיקו מעמד לטווח שנים ארוך.



אם התחברת לסיפור של לוס אשמח לשמוע על כל בתגובה, לייק או שיתוף.

לפרטים נוספים ועיצוב בהתאמה אישית שלחי לי הודעה בפרטי או היכנסי לחנות שלנו ותכירי מגוון בגדים בעבודת יד הנתפרים לפי הזמנה.


תודה רבה שקראת עד לכאן, אני אילת ואני פה לכל שאלה שלך במרחק הודעה פרטית פה או בטלפון 050-4482459 .



3 views0 comments

Explore the Collection

Kimonos

Desert Spirits

bottom of page